9 תשובות
שזה לא ענייני במה הם צופים ושיהנו מזה אם כיף להם
לא חושבת משהו ספציפי
אבל הדבר הראשון שעלה לי לראש זה ילדי אימו וכאלה
אבל אין לי בעיה עם ילדים שרואים אנימה
אבל הדבר הראשון שעלה לי לראש זה ילדי אימו וכאלה
אבל אין לי בעיה עם ילדים שרואים אנימה
שהם בדיוק אותו דבר כמו אנשים רגילים
שאנחנו מדהימים
סתם, אני לא רואה הבדל בין אנשים כמוני שצופים באנימה ובין כאלה שלא.
אין הנחתום מעיד על עיסתו
אנונימית
שהם אוהבים אנימה (?)
יש המון אנשים ששופטים אחרים בגלל שהם רואים אנימה, אבל זה ממש טיפשי בעיניי.
ממש, אבל ממש לא אמור להיות הבדל בין אנשים שצופים אנימה לאנשים שלא.
יש המון אנשים ששופטים אחרים בגלל שהם רואים אנימה, אבל זה ממש טיפשי בעיניי.
ממש, אבל ממש לא אמור להיות הבדל בין אנשים שצופים אנימה לאנשים שלא.
שזה טוב
הייתי אומר שזה ממש טוב וזה משפר את מעמדם בעיני
אבל אי אפשר להעיד על עצמי
אבל אי אפשר להעיד על עצמי
באותו הנושא: