5 תשובות
אני אוהבת אותם כי המוזיקה מהנה, הם תמיד גורמים לי להיות שמחה. יש להם גם הרבה מאוד שירים יפים, דווקא הפחות מוכרים ביניהם הם היפים ביותר. פשוט להקה טובה.
אני חולת ביטלס אובססיבית ולא מכירה אישית 1 שאוהב/ת את הביטלס..
כי הם פשוט אוהבים
זה כאילו תשאלי למה את אוהבת לשמוע את השירים שאת אוהבת
אני אישית ממש מתחברת לביטלס
זה כאילו תשאלי למה את אוהבת לשמוע את השירים שאת אוהבת
אני אישית ממש מתחברת לביטלס
הם אוהבים אותם כי זה הטעם שלהם וזה המוזיקה שהם אוהבים..
כי הם נהנים מהמוזיקה שהם עשו
באותו הנושא: