10 תשובות
באיזה דקה
אנונימי
חח אשכרה?
הזוי
אני זוכרת את זה
זה היה כשהגיעו משלחות מכל העולם לשם וזה היה החדר של המשלחת הישראלית
מוזר ביותר
אנונימי
איפה דגל ישראל
כןן בכמעט מלאכים שהגיעו משלחות מכל מיני ארצות והיה ישראל גם והייתה מישהי שהיא ישראלית והיא כל הזמן אמרה להם דברים בעברית והיה איזה פרק שהיא דפקה שם נאום בעברית והיה כתוביות בספרדית אמלהה
^חח כן נכון והיא כל הזמן קראה לרמה טיפש בעברית
^חחח כן וואי
הייתה שחקנית ישראלית בעונה הרביעית היא באה מישראל מההתנגדות