8 תשובות
מאכ9ת לך מה חושבים
ואיי מה עשית לו ! נכון יש בנות שקורעות בנים במכות
אנונימי
כי בנות באמת יותר חלשות בממוצע מבנים ולומר שלא זה התכחשות לעובדות
אנונימי
כמוכם*
אנונימית
כי מה לעשות מבחינה טבעית ככה העולם בנוי גם אצל החיות...
לא אנונימי,היא אישה וזה הכוח של אישה אז תבינו כבר שאנחנו גם חזקות כמוכפ.
אנונימית
לא כולם ככה אני מכיר כמה בנות שיותר חזקות מחברים שלי..
את אבו גבר?
אנונימי