7 תשובות
זה בכללי לא יוצא בקולנוע
זה לא יוצא בערוץ דיסני כמו כל סרט שלהם?? אמרו שזה יוצא בארץ ב3.8
זה לא יוצא בערוץ דיסני כמו כל סרט שלהם?? אמרו שזה יוצא בארץ ב3.8
שואל השאלה:
גםם אניי
גםם אניי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה קטע שאני ברוסיה כרגע, מקווה שכאן יהיה
איזה קטע שאני ברוסיה כרגע, מקווה שכאן יהיה
אנונימית
וואי כיף לך, בדיוק ראיתי סרטון שלהם שהם העלו באינסטגרם ואני חופרת לדיסני ישראל והם לא עונים!
נכון :((( אני פאנגירל מטורפת של זה
שואל השאלה:
חבלל
חבלל
אנונימית
לא יוצא בישראל :( אחרת היינו יודעים. ממש עצוב ממש רציתי אני מתה על סדרת הסרטים והספרים. אבל בחו"ל זה 2.8
באותו הנושא: