7 תשובות
זה בכללי לא יוצא בקולנוע
זה לא יוצא בערוץ דיסני כמו כל סרט שלהם?? אמרו שזה יוצא בארץ ב3.8
שואל השאלה:
גםם אניי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה קטע שאני ברוסיה כרגע, מקווה שכאן יהיה
אנונימית
וואי כיף לך, בדיוק ראיתי סרטון שלהם שהם העלו באינסטגרם ואני חופרת לדיסני ישראל והם לא עונים!
נכון :((( אני פאנגירל מטורפת של זה
שואל השאלה:
חבלל
אנונימית
לא יוצא בישראל :( אחרת היינו יודעים. ממש עצוב ממש רציתי אני מתה על סדרת הסרטים והספרים. אבל בחו"ל זה 2.8