28 תשובות
1.80 ולא
1.74, מאוד!
1.84
כן לא מתלונן
1.75 וחולה עליו❤
157 אכן כן
1.63
כן
1.53
לא עפתי כי אני בן 16 אבל אין לי מה לעשות עם זה
160, סבבה לגמרי
1.72 ולא
1.68 ולא ממש תאמת אני חושבת שהכי יפה או להיןת גבוהה +1.75או להיות נמוכה -1.60 ואני באמצע אז
1.80 בן 18 אני מרוצה אבל הייתי שמח ל1.86(לא שאני מתלונן חס וחלילה ההפך אבל תמיד הייתי שמח לקצת יותר)
1.56, בסדר איתו...
1.68 ולא
שואל השאלה:
יש פה הרבה גבוהים, ואני עדיין הכי גבוה:)
1.87 ומרוצה (:
1.60 וכן
151
לא אוהבת אותו אבל גם אין לי הכי בעיה איתו
כן הייתי רוצה להיות קל יותר גבוהה אבל אני עומדת עוד לגבוה אס הכל בסדר
שואל השאלה:
johnnie - גם אני 1.87:)
1.88
מרוצה לגמרי
1.90
כן
1.83
כן
בת 13, מטר שישים ומשהו..
והאמת שזה דיי סבבה נראלי
אנונימית
1.74 ומאוד!!!
1.52 אני אוהבת אותו אני לא נמוכה מידי ולא גבוהה מידי
1.74 והייתי רוצה לעגל ל1.80 אבל מסתפק במה שיש..