9 תשובות
מישהי שווה ממש
או צב, אחד מהשניים
או צב, אחד מהשניים
אנונימי
כלב! חיה מתוקה ואוהבת ובאותה מידה גם נאהבת, לי יש כלבה ואני אוהבת אותה הכי בעולם אז כן, למה לא?
נחש
אדם וחווה
קקטוס
עוד פעם אני אבל עם כל הידע שיש לי כרגע
ולא להיוולד עם 0 ידע
ולא להיוולד עם 0 ידע
אנונימית
יונה מביטוח ישיר
חתיך אם אופי טוב
אנונימי
כלב או עצלן
באותו הנושא: