4 תשובות
את ממש צודקת.
את חייבת להוריד הילוך.
זה יפגע בך אם תתמסרי לזה לגמרי.
תמיד תהיי מודעת לעצמך.
את חייבת להוריד הילוך.
זה יפגע בך אם תתמסרי לזה לגמרי.
תמיד תהיי מודעת לעצמך.
אנונימית
אל תפתחי ציפיות ותשתדלח לא לקשר
הכי סיפור חיי.
כל הכבוד שאת שמה לב לזה אני חושבת שכל דבר בחיים כל עוד היא במידה הוא בסדר תעשי מה שעושה לך טוב אבל אל תתלי תקוות בקשר כי יכול להיות שהוא ייגמר בסוף וזה בסדר.