9 תשובות
אם את אוהבת תעשי
אם את רוצה אז תעשי
תעשי אם את רוצה רק שתדעי זה כואב רצח תני םרח
לדעתי זה חמוד, אם את רוצה לעשות תדברי עם אמא שלך ותשכנעי אותה... ישלך חצי שנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה כואב אני נהנת לעשות פירסינגים לול
אנונימית
לא כל כך כואב תעשי
אומרים שזה כואב רק כשעושים ואז הכאב עובר במשך הימים
אני ממש אוהבת תעשי
תעשי וזה עגיל שלא מרגישים אותו בכלל, שטויות מה שאומרים פה