12 תשובות
כנל^^
לא הלכתי לישון
לא הלכתי לישון
עדיין לא הלכתי לישון
ערה כי בוקר עכשיו
לא הלכתי לישון
היי
לא הלכתי לישון שמישהו יבוא לפרטי לדבר איתייחי
עדיין לא הלכתי לישון ואין לי כוח ;)
בגלל שעוד לא הלכתי לישון
לא הלכתי לישון
עדיין לא הלכתי לישון
באותו הנושא: