התחברות
הרשמה
מישהו יודע אם המשחה בפנטן טובה גם לייבוש חצ'קונים בפנים ?
כאילו מריחה נקודתית
21 ביולי 2019, 16:42
משחות
פצעונים
חצ'קונים
עור
תשובה אחת
כן.
Devil 100%
באותו הנושא:
עשיתי עגיל בטבור לפני יומיים , ואני מחטאת 3 פעמים ביום מים עם מלח ושוטפת עם סבון לפני.. המשחה בפנטן פלוס טובה לזה?
המשחה בפנטן פלוס טובה לספטום?
עשיתי אתמול עגיל בטבור, המשחה בפנטן זה סבבה לדעתכן כחיטוי (בנוסף לספריי)
המשחה בפנטן טובה לאינפקציה באף (שנוצרה מזיהום בנזם)?
מי שיש לו נזם באף יש לי אינפקציה והמשחה היחידה שיש לי בפנטן פלוס, זה משחה שטובה ועוזרת לאינפקציה באף?
איזה משחה הכי טובה לעגיל בטבור - סינטומיצין, טבעקוטן, בפנטן פלוס?
היי עשיתי עגיל בטבור לפני שבוע בערך ואני מטפלת עם המשחה שנקראת בפנטן פלוס ...ומשום מה יש לי אינפקציה ..
כמה בערך עולה המשחה "בפנטן פלוס" בבית מרקחת?
עשיתי פריסניג והפרסיר אמר לי לשים משחה אנטיביותית.. אפשר שמות של משחות כאלו? בפנטן זה טוב?
האם זה בסדר לחטא עגילים רפואיים עם המשחה בפנטן 5/6 פעמים ביום אפילו שרשום על הקופסא שלה לא יותר מ4 פעמים?
מישהו יודע אם המשחה השחורה הזאת להלבנת שיניים שכולם מצלמים טובה??