התחברות הרשמה

בבקשה כנסו,חבר שלי עוד חודשיים טס לאחותו שכרה בחול, לשבועיים וחצי.. אני יתגעגע נורא, במיוחד שזה לא אותם שעות

אנחנו 7 חודשים ביחד וכל הזמן ביחד, וזה הפעם ששנינו נהיה רחוקים אחד מהשניה ולשנינו יהיה מאוד קשה.. לא יודעת מה לעשות אני מתבאסת ורוצה לפרגן לו.. הוא לא ראה את אחותו שנה וחצי, אבל אני לא יכולה לטוס כי אני בצבא ואין לי ויזה לחול.. מה לעשות? איך להתמודד?
21 ביולי 2019, 18:10
חו"לטיסההתאהבות    
2 תשובות
תדברי כמה שאת יכולה
ה
השטן בבן אדם
אתגעגע*
ס
סו פיק מי
באותו הנושא:
אחותי נראלי חולת נפש אמיתית כנסו!
ילדה שאני מכירה ודואגת לה כמו אחות גדולה ( כנסו)
אחותי שמנה, כנסו לפירוט
חברה של אחותי אמרה לי שיש לי.. (כנסו)
אחותי הקטנה בלחץ מהמשקל שלה.. בבקשה כנסו
בבקשה כנסו נראה לי שמעתי את אחותי מקיאה!!! די אני מפחדת!!
זה נשמע לכם הגיוני שאתמול הייתי עם אמא ואחותי בסופרפארם ו כנסו שניה
היה לי חבר ונפרדנו לפני חודשיים בערך, בת 13 כנסו לפירוט
אחותי התאומה ממש עצובה בזמן האחרון(כנסו)
אחותי הקטנה שמנה כנסו לפירוט
כנסו אחותי ממש