בבקשה כנסו,חבר שלי עוד חודשיים טס לאחותו שכרה בחול, לשבועיים וחצי.. אני יתגעגע נורא, במיוחד שזה לא אותם שעות
אנחנו 7 חודשים ביחד וכל הזמן ביחד, וזה הפעם ששנינו נהיה רחוקים אחד מהשניה ולשנינו יהיה מאוד קשה.. לא יודעת מה לעשות אני מתבאסת ורוצה לפרגן לו.. הוא לא ראה את אחותו שנה וחצי, אבל אני לא יכולה לטוס כי אני בצבא ואין לי ויזה לחול.. מה לעשות? איך להתמודד?