8 תשובות
אצל קוסמטיקאית זה לא מסוכן
זה לא מסוכן כי זה עור כמו שיש בידיים ורגליים.. לא יודעת אם כדי
לא מסוכן אבל כואב
זה לא כזה כןאב מיתחת לפופיק יותר כואב מעליו זה רק מדגדג אבל אני הישתמשתי אולי פעמיים בשעווה אני מישתמשת במכונה כזאת שתופסת תשיערות ומוציאה אותם (לא סכין גילוח)
שואל השאלה:
ואם אני אעשה לעצמי זה יהיה מסוכן? למה?
ואם אני אעשה לעצמי זה יהיה מסוכן? למה?
אנונימית
לא מסוכן הכל טוב רק תדאגי לא לעשות לעצמך שטף דם ולמשוך נגד כיוון השיערה בהצלחה
יכול להיות שכן
כי את לא מקצועית בזה
כי את לא מקצועית בזה
תנסי לעשות לעצמך בפעם הראשונה ברגליים/ידיים ותראי איך את מסתדרת עם זה.
אם את רואה שאת שולטת בזה ואין לך בעיה, תעשי בבטן.
לא עשיתי אף פעם שעווה בבטן אבל לדעתי זה קצת יותר כואב מאזורים אחרים, אבל לא כל כך נורא. תנסי פעם אחת, אם לא תנסי לא תדעי. בכל מקרה זה לא מסוכן ולא יכול לקרות לך כלום
אם את רואה שאת שולטת בזה ואין לך בעיה, תעשי בבטן.
לא עשיתי אף פעם שעווה בבטן אבל לדעתי זה קצת יותר כואב מאזורים אחרים, אבל לא כל כך נורא. תנסי פעם אחת, אם לא תנסי לא תדעי. בכל מקרה זה לא מסוכן ולא יכול לקרות לך כלום
באותו הנושא: