3 תשובות
שואל השאלה:
לא התגייסתי.
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש לי כבר עבודה שאני עובדת בה כמה שנים והאנשים שם לא הכי חברותיים. וכל החברים שלי בצבא
אנונימית
למה חוץ מעבודה? (שאני אדע מה להציע לך)
באותו הנושא: