3 תשובות
שואל השאלה:
לא התגייסתי.
לא התגייסתי.
אנונימית
שואל השאלה:
כי יש לי כבר עבודה שאני עובדת בה כמה שנים והאנשים שם לא הכי חברותיים. וכל החברים שלי בצבא
כי יש לי כבר עבודה שאני עובדת בה כמה שנים והאנשים שם לא הכי חברותיים. וכל החברים שלי בצבא
אנונימית
למה חוץ מעבודה? (שאני אדע מה להציע לך)
באותו הנושא: