8 תשובות
הלוואי והייתי יכולה להיכנס ללב שלך כדי לדעת אם להמשיך להילחם
או לוותר: (
או לוותר: (
לילי
אל תהיה בטוח שעם תהיה קשה להשגה אתה תשיג אותה כי בסוף שכבר תרד מהעניין היא כבר תרד מהעניין שלך
בנים הם כמו שירותים... או שהם תפוסים או שהם מסריחים! p:
אל תנסה לשחק אותה קשה להשגה, כשאף אחת לא מנסה להשיג אותך:)
כול גבר צריך לדעת שכול רגע שחולף הוא יכול להתחלף..
ת'אמת-בנים הם כמו שרותים-או מלוכלכים, או סתומים-או שכבר תפוסים...
בנים הם כמו נרות חנוכה.. לראות ולא לגעת..
באותו הנושא: