9 תשובות
תהי את ותראי ביטחון
זה נורמלי תהיי עם מים וץרגעי
תדברי בביטחון ותהיי את
פשוט להיות קלילה ולחייך
גם אני התביישתי רצח אבל הלכתי כבר פעמיים לחפש עבודה והיה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
ואיך לפנות אל העובדים? מה לומר?
אנונימית
פשוט תשאלי היי את מחפשים עובדים?
אם כן יתנו לך דף להשאיר פרטים שלך
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה:)
אנונימית
הכל טוב פשוט תשאלי הי אתם צריכים עובדים
אל תתביישי תראי בטחון בהצלחה !