7 תשובות
יאפ
לסוכנות אמיתית לא אמורים לשלם בהתחלה היא אמורה לקחת אחוזים מהעבודות שהם ישיגו לך ככה סוכנויות מרוויחות
כן ברור
כן ברור
ככה הם מתפרנסים
כן הם לא עושים את זה בהתנדבות
אנונימית
ברור
באותו הנושא: