10 תשובות
כן
כן
זה פדיחה "לחפש" חברה באופן כללי
זה לא משהו שמחפשים
זה לא משהו שמחפשים
למה לא?^
יש אנשים שמחפשים זוגיות ולמצוא אהבה
לא תמיד אם מחכים שזה יבוא לבד זה בהכרח בא ולפעמים צריך לעשות צעד ובאמת לחפש
יש אנשים שמחפשים זוגיות ולמצוא אהבה
לא תמיד אם מחכים שזה יבוא לבד זה בהכרח בא ולפעמים צריך לעשות צעד ובאמת לחפש
היית יכולה להמליץ על טינדר...
להירשם לאתר במיוחד בשביל לחפש מישהי זו הגזמה
להתחיל עם מישהי סתם כי יצא לך זה לא
זה תלוי לגמרי
להתחיל עם מישהי סתם כי יצא לך זה לא
זה תלוי לגמרי
כן
קצת חח
כן
לא פדיחה יותר מביך
באותו הנושא: