2 תשובות
אסור להיות עם טלפונים
תרשמי מראש על דף או שתרשמי כשהם אומרים שעכשיו אתם צריכים להשאיר את הטלפונים בתיק וקחו דף לרשום את כול הפרטים שאתם צריכים לדעת
תכתבי כל מה שאת צריכה על דף ליתר ביטחון
אנונימית