5 תשובות
לוחצים על זה פשוט
וזה אמור לעשות
עובד לי מהטלפון
כשאתה שואל שאלה אנונימית תלחץ על איפה שכתוב "אנונימי" ואז תערוך אץ זה לאיזה שם שתחפוץ
הגדרות פרופיל
רק במחשב זה עובד..
אה גם אפשר בפאלפון
זה פשוט ללחוץ על השם ולכתוב.