8 תשובות
כן
כן ברור. עם מה עשית, מחט או אקדח?
אנונימית
שואל השאלה:
אקדח חד פעמי
אנונימית
ברור...?עשיתי עם מחט שזה הכי טוב ועברו קצת יותר מחודשיים אני חושבת ועדיין לפעמים יכול לכאוב
כן גם לי היה ככה עבר לי הכאב אחרי חודש
אני חושבת שכן
תראי,עשיתי לפני שבועיים לאט לאט זה פחות כואב שנוגעים,אבל עם את מקבלת מכה או בטעות מעיפה את היד על זה אז כן קצת.