15 תשובות
אוי זה באמת קצת עצוב
לדעתי תחליפו שטיח עד שהיא תגדל
לדעתי תחליפו שטיח עד שהיא תגדל
באלי לחבק את החתולה הזאת
כל כך באלי לחבק את החתולה הזאת,כמה עצוב:(
לפי דעתי באמת תחליפו שטיח, לא לשטיח פרווה.
שואל השאלה:
אתם חושבים אבל שזה טוב שלקחתי אותה?
אם לא הייתי לוקחת אותה היא לא הייתה יכולה לשרוד בגיל חודש בלי אמא שלה נכון?
אתם חושבים אבל שזה טוב שלקחתי אותה?
אם לא הייתי לוקחת אותה היא לא הייתה יכולה לשרוד בגיל חודש בלי אמא שלה נכון?
אנונימית
זה מדהים שלקחת אותה,כל הכבוד,באמת,יש לך לב מדהים.
אבל לפי דעתי תחליפו שטיח,באמת זה עצוב שהחתולה חושבת שהשטיח שזה אימא שלה:(
אבל לפי דעתי תחליפו שטיח,באמת זה עצוב שהחתולה חושבת שהשטיח שזה אימא שלה:(
החתול שלי בן כחודשיים וגם הוא עושה את זה, ואני פשוט נותנת לו "לינוק" באוזן שלי או ביד והוא מגרגר.
תנסי לעשות את זה גם את או שכמו שאמרו פה-להחליף שטיח.
תנסי לעשות את זה גם את או שכמו שאמרו פה-להחליף שטיח.
ברור כל הכבוד לך שלקחת אותה
אני חושבת לא להחליף שטיח- היא תחשוב שלקחת את אמא שלה.
כדאי לך להביא עוד חתולה בוגרת וחברותית שתדמש לה כתחליף אמא (וכמובן להשאיר טת הבוגרת אצלכם).
כדאי לך להביא עוד חתולה בוגרת וחברותית שתדמש לה כתחליף אמא (וכמובן להשאיר טת הבוגרת אצלכם).
אוי זה שבר לי את הלב עכשיו
חחח
הוא לא מנסה לינוק ככה חתולים מרגיעים את עצמם היו לי 15 חתולים זה רגיל אצלם
הוא בטח עושה תנועות עם הידיים ומגרגר ומצמיד את הפה שלו לשטיח...היו לי חתולים שעשו את זה גם לשמיכה ככה וגם עלי
את לא צריכה לרחם עליו הוא לא חושב שהשטיח זה אמא שלו הכל טוב
הוא לא מנסה לינוק ככה חתולים מרגיעים את עצמם היו לי 15 חתולים זה רגיל אצלם
הוא בטח עושה תנועות עם הידיים ומגרגר ומצמיד את הפה שלו לשטיח...היו לי חתולים שעשו את זה גם לשמיכה ככה וגם עלי
את לא צריכה לרחם עליו הוא לא חושב שהשטיח זה אמא שלו הכל טוב
שואל השאלה:
זאת חתולה לא חתול^
זאת חתולה לא חתול^
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יכולה להביא עוד חתולה
בקושי הסכימו לי לקחת את זאת שאצלי עכשיו יש לי מלא חיות וכלב שהורג חתולים... (החתולה בבית בגלל זה ומלא פעמים אבא שלי נוסע עם הכלב שלי לכל מיני מקומות אז בזמן הזה אנחנו מוציאים אותה ובכללי היא לבנה ממש אז הוטרינרית אמרה לנו לא להוציא אותה הרבה לשמש כי זה יכול לעשות לה סרטון עור)
ואני לא יכולה להביא עוד חתולה
בקושי הסכימו לי לקחת את זאת שאצלי עכשיו יש לי מלא חיות וכלב שהורג חתולים... (החתולה בבית בגלל זה ומלא פעמים אבא שלי נוסע עם הכלב שלי לכל מיני מקומות אז בזמן הזה אנחנו מוציאים אותה ובכללי היא לבנה ממש אז הוטרינרית אמרה לנו לא להוציא אותה הרבה לשמש כי זה יכול לעשות לה סרטון עור)
אנונימית
לי יש בדיוק את אותו מקרה אבל אל תחשבי עצוב וגם לחתולה שלי זה עבר אחרי כמה זמן
היי, חשוב לי לציין שזה נורמאלי לגמרי זה מזכיר לה את החום של אמא שלה וזה קורה להרבה חתולים גם בוגרים תנסי להביא לה שמיכה פלאפית כזאת
באותו הנושא: