7 תשובות
אתה ממש לא אפס תקח את הזמן כמה שאתה יכול כדי להתמודד עם זה ואז תתאפס על עצמך תתחיל לצאת עם חברים ואולי גם להכיר מישהי נחמדה, הכל יהיה בסדר אני מאמינה בך
להתחיל להעסיק את עצמך בדברים אחרים כמו לצאת
באלך לדבר על זה בפרטי?..
תחזור לקשר איתה תגיד לה שאתה אוהב אותה תאמין לי אתה תגיד לי תודה על זה
שואל השאלה:
חח ^יש לה חבר היא התקדמה כבר וגם היא שברה לי תלב היא מצד האחד הבחורה הכי מושלמת בחיי אבל מצד שני באמת שלא מגיע לה שאני תאמץ בשבילה
אנונימי
מבין את ההרגשה שלך, אני מתאמן עכשיו ועובד קשה בעבודה, נפרדנו לפני שבועיים מסיבות מטומטמות מהצד שלה
אל תדאג זה יעבור.. תנסה לא לראות אותה ולא להיות איתה בקשר תאמין לי זה מה זה עוזר להתגבר
אנונימית
באותו הנושא: