6 תשובות
כן, אני מפחדת להגיד את מה שאני חושבת ולעשות דברים שאני רוצה ונהייתי סגורה יותר
אנונימית
כן, אבל תראי, הכי חשוב לצאת מהבית ואני אומרת לך מניסיון, תהיי כמה שפחות בבית אפילו תהיי בחוץ בגינה ואת תרגישי הרבה יותר טוב
רק לא להיות בבית עם האנשים שעושים לך רע.
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתדלת...אבל אין לי לאן כרגע לצערי מה שמאוד מבאס אותי אבל אני עוד מעט אתגייס לבסיס סגור ולא אראה אותם תודה לאל
אנונימית
כן, עם הזמן זה עבר ומתגברים עלזה נכון זה לוקח תקופה לא קצרה לעבור אתזה אבל בסופו של דבר הסתיים
אולי פעם כן אבל אני חושבת שזה עבר לי
אנונימית
כן, גמגום.
אנונימית