12 תשובות
לא
הוא לא שווה אותך
אל תרדי לרמה שלו...תכבדי את עצמך. תפרדי.
לאא
אל תרדי לרמה הזאת
תפרדי ממנן
תיפרדי ממנו.
לא. לבגוד בו חזרה זו לא הדרך הנכונה, הוא לא שווה את זה.
עצה שלי? תזרקי אותו, ודחוף. את לא רוצה מישהו כמוהו בחיים שלך.
לא לבגוד בו.

לדבר איתו על זה ולסיים את הקשר.
לא לבגוד בו חזרה, הוא לא שווה את זה
זה לא חבר
עזבי אותו
דבר ראשון להיפרד.
דבר שני תנסי לשכוח ממנו עד כמה שזה קשה
ותביני שיום אחד יבוא מישהו שיואהב אותך ורק אותך ובחיים לא יבגוד בך
אני תמיד פה לפריקה בפרטי❤
על מה המינוסים? הוא בגד בה,למה שלא תיפרד ממנו?
לא
תדברי איתו על זה ותפרדי ממנו
פשוט תפרדי ממנו. אם היה לו חשוב כמו שלך חשוב ממנו הוא לא היה עושה את זה. מגיע לך יותר טוב מזה
למה שתבגדי בו?
אם לא באלך אותו תיפרדו אבל לא לבגוד בשביל להחזיר לו
תפרדי ותשכחי
D.Z
מה חשוב לך בו אם לא אכפת לו ממך, מה זה המאזוכיזם הזה?
אנונימי