10 תשובות
לא
לא
לא, כל אחד והטעם שלו במוזיקה
לא
עניין של טעם
שואל השאלה:
אני מתעבת שירים בעברית כאילו ברמות שמתפוצץ לי הראש
אבל יצא לי לאהוב כמה שירים שלו
אני מתעבת שירים בעברית כאילו ברמות שמתפוצץ לי הראש
אבל יצא לי לאהוב כמה שירים שלו
אנונימית
גם אני שונאת אבל אני שונאת את כולם (עברית)
אולי את רק לא אוהבת מוזיקה מסוימת ואת חלקם כן
אולי את רק לא אוהבת מוזיקה מסוימת ואת חלקם כן
ממש לא
אין בעיה זה כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: