4 תשובות
יש את התיירות שיש שם גם מה לעשות אבל זה מגיל 18 ויש את הקרייזי אלפנט אבל הכי שווה זה הסלינה
הסלינה הכי טוב וכיף וכרטיס דרך יחצן עם אני לא טועה 80 שקל ובמקום 120 נראלי לא בטוח
שואל השאלה:
את יודעת בערך מחירים?
ויש עוד מועדונים חוץ מהסלינה?
יש יחצנים בטיילת וגם יש דף בפייסבוק שלהם וגם אפשר לשלם בכניסה אבל שמשלמים בכניסה זה יותר יקר