התחברות
הרשמה
קניתי בלונים באייבי ואני רוצה לנפח בהליום, אם אני הולכת לחנות הם יקחו מחיר מוזל יותר או מחיר של בלון רגיל?
כי כשקונים זה עולה 4 שקל לבלון+ניפוח אז אם אני מביאה תבלון והם רק מנפחים זה יותר זול?
27 ביולי 2019, 10:32
בלונים
בלוני הליום
הליום
מתנה
חנויות
תשובה אחת
מחיר מוזל יותר
נ
ניצולת שיברון לב
באותו הנושא:
קניתי לחבר שלי בושם,ספר כי הוא אוהב לקרוא ומלא בלונים ועוגה קטנה
קניתי לחברה שלי 100 בלונים ליום הולדת + בלונים של ספרות מהאיביי.
אם קניתי משאבת בלונים שבטעינה של 3 שעות היא יכולה לנפח 160 בלונים כמה בלונים היא תוכל לנפח אחרי טעינה של 10 דקות?
קניתי לאמא ליום הולדת זר פרחים עם בלונים ותמונה שלנו... יפה?
יש לי בשבת יום הולדת ומביאים לי בשישי בלונים ואני רוצה לעלות תמונה בשישי מה לכתוב?
אם אני אומנית בלונים שמוכרת בלוני צורות בשכונה שלי ואני יודעת להכין צורות מורכבות (המשך)
עד כמה זה מוזר, שקניתי באייבי מוצר שעלה כולל משלוח 190$, והמוצר נשלח ללא מספר מעקב?
מה לרשום באייבי אם אני רוצה להזמין בוקסר בצבע אדום?
קניתי בלונים כאלה של הפי בירסדי האם אני יכולה לנפח אותם עם הפה ולא הליום?
קניתי לחברה שלי את הבלונים של happy birthday הגדולים הכסופים אבל לא הבנתי איך מנפחים אותם..
איך אני יודע שקניתי ושילמתי באייבי לחצתי אשר ושלם ולא מופיע כלום ולחצתי שוב מקווה שלא קניתי פעמיים בטעות עזרה?