3 תשובות
מניחה כי מים זה נוזל וקל לזה יותר להחליק בקנה הנשימה ובגלל זה קשה יותר לפלוט את זה וגם זה קורה בהדרגה
שואל השאלה:
כשאנחנו נחנקים ממים אנחנו מתחילים להשתעל ואז מפסיקים לכמה שניות וממשיכים
אנונימי
למה אתה מתכוון בכל כך הרבה זמן?
אנחנו נחנקים כי זה לא אמור להכנס לריאות שלנו