9 תשובות
ילדה הצביעה עליי והסתכלה על אמא של ואמרה אמא זה בן!
אני יודעת שהיא רק ילדה אבל בכל זאת...

אה ומורה פעם אמר לי את בסוף תעבדי בעזריאלי בתור מוכרת בחנות בגדים
נעלבתי בטירוף.. והוא עוד אמר את זה ליד אחרים
שמן
אך אחד לא אוהב אותך
אמן תמות
אנונימי
כשהייתי בכיתה ז' הייתה לי חברה ממש טובה שסיפרה לי קשיים במשפחה שלה על אחותה וזה..
אז בריב אמרתי לה "את והמשפחה הדפוקה שלך סתכלי על אחותך" ואני מרגישה כאילו זאת לא אני והכי מתחרטת בעולם
לוזרית היית ולוזרית תיהי
אני יכולה להתערב שלא יצא ממך כלום בחיים האלו
"למה כולם שונאים אותך?"
החברה הכי טובה שלי, גיל 5.

עד אז לא ידעתי ששונאים אותי, האלימות מבחינתי הייתה כמשחק בין ילדים
המשפט הכי מעליב שאמרו לי זה שיש לי חיים מושלמים.
מי שיבין יבין
תמותי כבר אמן
אנונימית
"אני כבר לא אוהב אותך, והאמת שבחיים לא אהבתי."
^החבר הכי טוב שלי.
איזה ילד דוס קילל אותי בגלל שדיברתי בטלפון בשבת וקרא לי גוי, מטומטם, כופר, אף אחד לא אוהב אותך, תחזור בתשובה, תלך לגהנום.