5 תשובות
כי זה כיף לראות דברים כאלה
זה כיף idk
פירומניה וזה בדרך כלל נובע מסקרנות חח
אני גם אוהבתת
פעם פשוט ישבתי עם נר כזב מהנרות הגדולים הרחניים והדלקתי אותו עם גפרורעם ואז כיביתי והדלקתי שוב ועשיתי איתו עוד דברים מפגרים פשוט העסקתי את עצמי עם נר וגפרורים לא מעט זמן

זה כיף וזה נראה יפה וזה פשוט מהפנט לדעתי
זה פירומניה תקראי על זה באינטרנט...