6 תשובות
עזבי פשוט תקני אייפון חדש גם האייפון שלי כבר לא משהו
אם את כבר נוסעת לאילת עדיף שתקני חדש במקום לתקן
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי שאני קונה אייפון במילא מחר
וברור שלא אשלח אותו לתיקון
אבל בכל מקרה אני חייבת להחיות אותו איכשהו
כי הכל אצלי שם!
זה מה שכתבתי שאני קונה אייפון במילא מחר
וברור שלא אשלח אותו לתיקון
אבל בכל מקרה אני חייבת להחיות אותו איכשהו
כי הכל אצלי שם!
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר לפתוח אייפונים...
אי אפשר לפתוח אייפונים...
אנונימית
תנסי להוציא את הסוללה ולשפשף חזק ומהק במשך איזה דקה ולהחזיר לטלפון.. אולי זה יעבוד.. לי זה עבד בזמנו כשהטלפון שלי היה דפוק
זה אייפון אי אפשר הרבה..
באותו הנושא: