2 תשובות
אני חושבת שאף פעם זה לא מאוחר. אתה בסך הכל בן 16! אני מכירה משהי בת 40 בערך שהתחילה ללמוד. אין גיל לזה.
אין גיל מאוחר מדי ללמוד תווים או מוזיקה או בכלל ללמוד.
תווים ספציפית בפסנתר זה יותר חשוב בגלל שרוב מה שאתה תנגן בפסנתר יהיה בתווים.