3 תשובות
איך אני יודע שאת לא משקרת לגבי זה?
להפסיק, אל תחפשי להיות מישהו שאחרים רוצים שתהיי.
תהיי את, מה זה שווה לחיות אם כל דבר שאת עושה זה לא בשבילך?
תתאפסי תעשי מה שטוב לך.
אנשים שאוהבים אותך באמת יקבלו אותך בכל מצב אני מבטיחה לך, אלה שלא פשוט לא שווים אותך לידם.
אל תהיי מישהי שאת לא.
אנונימית
אני מכיר מישהי כזאת. היא נכשלת בלימודים ואומרת שהחיים יפים ומזייפת שטוב לה ושהיא מבינה את החומר למרות שהיא שמה ז**