7 תשובות
הצמחים עושים פוטוסינתזה
חסר לך ידע של ילד בכיתה ו
פוטוסינתזה
הירוקים חשוב לציין (עושה לי רע בעין)
בגלל העצים, צמחים, בגלל תהליך הפוטוסינתזה. הם שואבים את הפחמן הדו חמצני ומוציאים חמצן. וזה למה צריך לשמור עליהם. ולא יודעת אם זה רק אצלי ככה, אבל בטבע נושמים גם יותר טוב.
הצמחים עושים בדיוק ההפך, קולטים פחמן דו חמצני ופולטים חמצן, אז יש איזון
פוטוסינתזה
בזכות הצמחים