12 תשובות
אני לא חולה רוח
לא
לא, אני תמיד נרדמת
לא, אבל כמעט. השיא שלי עומד על 36, וגם זה היה לפני שנים.
יאפ
יאפ
הכי הרבה היה 37
לא
המקסימום זה טיפה יותר מ 24 שעות
המקסימום זה טיפה יותר מ 24 שעות
הייתי פעם ערה שלושה ימים ברציפות. מאניה וזה. ❤
לא נראלי
פעם אחת,כמו מפגר
איך אפשר בכלל להיות ערים ככה אנשים?! רק מעצם זה שאתם כותבים את זה אני נהיה עייף איך אפשר?! אני אחרי 7 שעות ער מת לישון כבר עוד פעם
באותו הנושא: