6 תשובות
לא להתאהב .
אבל אי טפשר לא שולטים בזה מכירה את המצב מזדהה איתך
אהבה זה דבר יפה, אל תתני לאכזבות בחיים שלך לאבד אמונה או לגרום לך לפחד, כי בסוף את תמצאי את האהבה האמיתית שלך שתגרום לך לבאמת טוב.
אל תנסי להיתאהב!
ברגע שזה יקרה זה יקרה....
ופשוט תני לזה לזרום!
בחיים האלה ישברו לך ת'לב המון פעמים אז פשוט תיהיה חזקה ותנסי לשכוח מהעבר וסתכלי על העתיד!
אני למדתי לא לתת לפחד לשלוט עלי.
בגלל שנשבר לך הלב לא אומר שכל אחד יבוא וירסק אותו אהבה לפעמים ולרוב פוגעת אבל הזכות להרגיש לאהוב ולהיות נאהב על ידי מישהו זה מדהים