9 תשובות
קשה לי שלוקח לאנשים זמן להבין, ושאנשים לא קולטים רמזים בדרך עקיפה
בעיקר לדבר איתם
שהם לא מקשיבים לי ולדעות שלי בארבע בבוקר
לפתח שיחה, אני לא יודעת איך להתחיל עם סתם מישהו שיחה
וזו רק אני, אני רואה שכולם מוצאים על מה לדבר אבל אני לא יודעת למה אני אף פעם לא מוצאת דברים לדבר עליהם.
וזו רק אני, אני רואה שכולם מוצאים על מה לדבר אבל אני לא יודעת למה אני אף פעם לא מוצאת דברים לדבר עליהם.
אנונימית
הכל יש לי ptd, סוג של אוטיזם שמקשה להבנת פרצופים וטון דיבור, זה ממש מעצבן
אנונימית
שאני סרקאסטי מידי, ואז אנשים שלא מבינים את הסרקאזם שלי מתרחקים.
ככה אני יודע שחברים שלי חברים אמיתיים לפחות
ככה אני יודע שחברים שלי חברים אמיתיים לפחות
שאנשים לרוב לא מתחברים אליי בכללי למרות שאני חברותי ומצחיק וחייכן ומעניין ומדבר על דברים שמעניינים את רובנו
אנונימי
שלפעמים הם יכולים לרדת עליי. אני מפחדת לפרוק דברים כי אני לא רוצה שירדו עליי. אבל בזמן האחרון, אני פורקת הכל ולא מתייחסת לכל מי שיורד עליי.
שלפעמים לוקח זמן לבן אדם להתחבר אליך. והוא לא מוציא רגשות כלפיך
באותו הנושא: