תשובה אחת
את חותכת תפוח אדמה איך שאת רוצה (עדיף קוביות לדעתי) את מתבלת (כורכום, מלח, פלפל פפריקה וכו) שמה שמן זית מערבבת כזה טוב ושמה בתנור עד שהם מתרככים (שעה בערך)
באותו הנושא: