9 תשובות
כן
קודם כל תני לי מישהו אחר כך נדבר
לא אני אוהבת שקוראים לי בשמי
כן
אנונימית
איי לוב איט וון יו קול מי סניוריטה
ל א.
nope
באותו הנושא: