3 תשובות
וכן, גם נהיגה זה דווקא תפקיד חוויתי ממש שמכירים מלא אנשים
זה באמת תלוי באנשים שאתה משרת איתם, הם אלה שעושים לך את השירות אז יכול להיות כל תפקיד
אבל מה שכן, בתפקידים קשים כמו קרבי שבהם סובלים יחד, זה יוצר קשרים הרבה יותר הדוקים ומיוחדים עם אנשים שבחיים לא היית מדבר איתם אם לא הייתם בזה ביחד
נהג, סתם חח, בעיקרון קרבי ושבס לדעתי זה חוויה
D.Z