8 תשובות
אינויאשיקי, נאון ג'נסיס אוונגליון ומתקפת הטיטאנים
לך עם זה לשירן היא ממש אובססיבית. אבל שמעתי שפיירי טייל טוב -_-
פיירי טייל זה ארוך מדי בשביל התחלה
שואל השאלה:
תודה אני אראה
^^שמעתי שיש מלא שפיירי טייל זה האנימה הראשון שלהם
^orimal
נכון שזה ארוך אבל זאת אנימה די בסיסית אז היא די אחלה בשביל התחלה, פשוט תלוי כמה זמן אתה מוכן להשקיע בצפייה
כדאי לך sword art online או tokyo ghoul
שלוש אנימות שנכי הייתי ממליצה לך עליהן בתור התחלה אחרי דת נוט

העיר שממנה רק אני נמחקתי
ארץ לעולם לא המובטחת
תהלוכת המוות

הן קצרות וקולעות ונכללות במיינסטרים הגדולות