9 תשובות
אני חושבת שאנחנו נרקבים ותולעים אוכלות אותנו
שואל השאלה:
חחח אבל זאת לא הייתה השאלה
חחח אבל זאת לא הייתה השאלה
אנונימי
אוי אני ממש מקווה שלא מתחילים חיים שוב בתור תינוק
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שחשבתי, שאתה פשוט מתעורר שוב בתור תינוק ושוכח הכל
זה בדיוק מה שחשבתי, שאתה פשוט מתעורר שוב בתור תינוק ושוכח הכל
אנונימי
מספיק לי פעם אחת לחיות, והתחממות גלובלית וכל מיני בעיות חדשות בעולם שיחמירו עם השנים
שואל השאלה:
אני לא חושב שזה מבאס ההפך, לחשוב על ההורים הקודמים שלך זה סתם עוד יותר יבאס אותך
אני לא חושב שזה מבאס ההפך, לחשוב על ההורים הקודמים שלך זה סתם עוד יותר יבאס אותך
אנונימי
לדעתי אתה פשוט לא קיים, הגוף שלך נרקב וכך גם המוח עם התודעה.
זה לא שחור ולא כלום, אתה לא יודע שאתה מת כי אתה פשוט לא קיים יותר.
מה שיש לאחר המוות זה מה שיש לפני שנולדת.
זה לא שחור ולא כלום, אתה לא יודע שאתה מת כי אתה פשוט לא קיים יותר.
מה שיש לאחר המוות זה מה שיש לפני שנולדת.
מה איזה מוזר
אם נולדים בתור תינוק זה אומר שבעצם חייתי כמה פעמים לפני החיים האלה.. היו לי הורים, אולי ילדים, בן זוג, חברים, עבודה... יואו.. זה מוזר..
אם נולדים בתור תינוק זה אומר שבעצם חייתי כמה פעמים לפני החיים האלה.. היו לי הורים, אולי ילדים, בן זוג, חברים, עבודה... יואו.. זה מוזר..
יש בית דין של מעלה ששם קנביע לכל אחד איפה הוא אמרו להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום.
באותו הנושא: