3 תשובות
נראלי שכן
שואל השאלה:
אם כן, איזה?
אם כן, איזה?
אנונימית
לצער הרבה אין דבר כזה..
פנימייה זה דבר רציני
ורק אנשים שבאמת צריכים יכולים להיכנס
ואי אפשר להיכנס ולצאת מתי שבא לנו..
זה לא עובד ככה רק אם אתה באמת צריך ועובר לפנימייה אתה יכול :)
פנימייה זה דבר רציני
ורק אנשים שבאמת צריכים יכולים להיכנס
ואי אפשר להיכנס ולצאת מתי שבא לנו..
זה לא עובד ככה רק אם אתה באמת צריך ועובר לפנימייה אתה יכול :)
באותו הנושא: