8 תשובות
שניצלונים זה קטן ושניצל זה אחד גדול
שניצל זה גדול יותר,ושניצלונים ניראלי זה קטנים.
שניצלונים זה קטן יותר, שניצלים זה גדול יותר
שניצלונים זה יותר קטן יחסית משניצל.
שניצל זה שניצל גדול
שניצלונים זה שניצלים קטנים
שניצלונים זה שניצלים קטנים
שואל השאלה:
אין הבדל בטעם או משהו נכון?
אין הבדל בטעם או משהו נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי שניצלונים יותר טעים בגלל זה שאלתי אם יש הבדל בטעם חחחחח
גם לי שניצלונים יותר טעים בגלל זה שאלתי אם יש הבדל בטעם חחחחח
אנונימית
אין ממש הבדל זה פשוט הגודל אבל השניצלונים הם יותר מעובד ולא כמו השניצלים שמכינים
באותו הנושא: