7 תשובות
שנזכרת שאת אוהבת אותם. זה בסדר גמור
לא אומר עלייך כלום.
סתם את רצית לשמוע שירים שלהם והתחלת לאהוב אותם
סתם את רצית לשמוע שירים שלהם והתחלת לאהוב אותם
לא אומר כלום, קורה לפעמים שנזכרים במשהו ומתחילים להתעניין בו.
שאת פשוט אוהבת אותם? זה בסדר? זה לא משנה? קצת נוסטולגיה
מחריד
אין בזה שום דבר רע.
אולי השירים שלהם מתאימים לתקופה שאת נמצאת בה
באותו הנושא: