14 תשובות
לפי דעתי מאוד
כןן אני חולה על זהה
וואי זה מהמם
לדעתי כן
כןן אני אוהבת
מושלם
Oka
שואל השאלה:
אמא שלי הורידה לי את הביטחון ואמרה ששה נראה כמו סמרטוט ולא שווה את הכסף אז תודה!
אנונימית
אני ממש אוהבת
בעיניי לא.
זה נראה כאילו אותה אחת רק עם החולצה וזה לא צנוע בעיניי בשיט ואפילו זנותי.

חולה על חולצות ארוכות בכללי אבל שיהיה משהו נורמאלי מתחת ולא שורט קצרצר.
וואו זה מושלםם מישהו יודע איפה אפשר למצוא חולצות כאלה גדולות?
תלוי איך זה נראה
אבל בכללי זה נראה כאילו אין כלום מתחת וזה לא יפה
אנונימית
שואל השאלה:
^יש בפול אנד בר קחי פשוט במידה m וזה מהמם
אנונימית
באותו הנושא: