2 תשובות
תסיימי את היום הזה כמה שיותר מוקדם, קומי מחר בחיוך (fake it until you make it) ותגידי לעצמך שיהיה יום טוב - ותעשי שהוא יהיה טוב!
את לא בדיכאון, את מצוברחת כי לפי מה שאת אומרת פישלת. אני לא יודעת מה קרה ועד כמה זה חמור, אבל מפה את יכולה רק להשתפר:) קחי את מה שקרה היום בשביל ללמוד לפעם הבאה! עצם זה שאת מנסה הכל כדי להיות טובה זה כבר אומר עליך הרבה דברים טובים.
באותו הנושא: