15 תשובות
יאפ
לא ניסיתי, אבל אחיין שלי נרשם לזה ואני יודעת שזה שיפר מאד את המצב.
אני מכיר מישהו שזה ממש עזר לו, נפשית, אם את מבינה.
כמו שאמרו, זאת התעללות אבל :/
שואל השאלה:
לא הבנתי למה זו התעללות? זה לא רכיבה רגילה כמו בטיולי סוסים וכאלה?
אנונימית
אחותי, לה זה לא עזר, אבל יש כאלה שזה כן עזר להם
כן היא עוזרת לגמרי, באמת שזה אחד הדברים היותר טובים שקיימים בעולם הזה.
ממליץ לחלוטין
זה סתם התעללות את היית רוצה שירכבו לך על הגב ושיעלפו אותך בצורה מכאיבה
שואל השאלה:
אני ממש לא בעד להתעלל בסוסים אבל הבנתי שזה עוזר ועזר להרבה ילדים בחיים..
אנונימית
זה עוזר אבל מה עם הסוס עצמו?
זה עוזר לאנשים אבל מה עם החיית גם הם נושמים וחיים בדיוק כמונו אנחנו פשוט חיים בעולם של אשליות שאם לא נוכל לאכול את החלש מאיתנו לא נשרוד וחבל !
שואל השאלה:
רגע רגע ואם זה היה תלוי בחיים ומוות? הייתם מאשימים את הבן אדם שרכב על סוס כדי לשרוד?
אנונימית
רק אם הוא הציל אותו יחד איתו
לא הייתי מאשימה אותו בזה
רכיבת סוסים זו התעללות
כי לוקחים בעל חיים כביכול, שמים אותו בכלוב קטן, צורבים עליו מספר כמו לבקר, אחר כך עולים עליו ומכריחים אותו לשאת משקל ובני אדם ולשרת אותם למטרותיהם האנוכיות, זו באמת התעללות לדעתי אבל כאוכל בשר אין לי זכות להתלונן על זה יותר מידי, והייתי עובד בזה בהתנדבות לתקופה וראיתי כמה זה עזר לילדים וכמה זה שיפר להם את החיים
מה ששוקו אמר אבל אני טבעונית וחושבת שזה מזעזע