5 תשובות
יואוו יפה שליי איזה כיףף, דבר ראשון למה לעצור תשמחי ותסתכלי במראה ותאהבי את מה שאת רואה!!
תסתכלי במראה ותצעקי: "אני אוהבת אותך"
ואל תתני לאף אחד לשנות אותך❤
אני ממש שמחה בשבילך
שואל השאלה:
זה בכי בעיקר כי היה לי קשה תקופה ארוכה ופתאום מישהו מדהים פשוט התחיל לימר לי להתאפס על עצמי שאני מסוגלת ואני מרגישה ככ טוב
אנונימית
למה לעצור? זה בכי מאושר לא?